Alla inlägg under mars 2012

Av Leeis - 17 mars 2012 09:05

God morgon!

Har sovit hos min bff Frida. Som ni kanske såg igår skrev jag om vad vi gjorde då, vi hade så kul! Tillägg:

Vi pärlplattade och gjorde en Tecknartidning som vi kallar Meowte. Kanske ska göra en blogg med Frida åt tidningen och då kommer vi säkert få fler läsare!

Jaja, hon duschade jämt nyss och byter om nu. Någon gång efter att filmen Hunger Games haft premiär ska vi se den för båda har/läser boken Hungerspelen Trilogin. Vad gör ni en sån här dag då?

Länk till Fridas blogg: http://mittlivsomfrida.bloggplatsen.se/

Av Leeis - 16 mars 2012 19:34

Today is the day!

Dagen har varit rolig!

Vi började dagen med matematik (suck!) Där jobbade vi med Geomitri för vi ska ha prov (dubbel-suck) på tisdag.

Sedan på slöjden blev jag färdig med min trevånings-hylla (jippi!!)

På gympan körde vi ''Fantasi'' skidåkning.

På So:n såg vi på Lilla Aktuellt och sedan fick dom som hade bok läsa!


Men men, fortfarande inte varför det är en bra dag.


Jag sover över hos min bff Frida. Tidigare, innan vi åt tacos till mat, var vi hos Julia och Elina, Fridas grannar o mina vänner, och firade Elina som fyller år imorgon. Men sen gick vi ut och hoppa hopprep ett tag och sedan körde vi ''Vinken''. Men  vi tröttnade och klättrade upp på taket till Julias och Elinas garage. Vi spionerade på Julias och Elinas föräldrar och deras (Julia och Elinas) morfar. Sen körde vi Sanning Konka Procent och Jorden Runt. Men sen när Göran (deras morfar) gick ut för att röka så körde Frida. Hon tog allting och på Konka sa jag att hon skulle knacka dörr på valfri granne och sedan gömma sig fort. Men när vi gömde oss ropade jag ''Koka Koka Koko'' och dom kollade mot mitt och Elinas håll! Det var så roligt!!

 

Länkning till bff:s blogg.

Av Leeis - 15 mars 2012 20:31

Ja idag var väl en rolig dag 

Vi jobbade med Stormaktstiden på So:n fast jag smögläs lite (ahh men ingen säger något va?) På svenskan jobbade jag med Pilen om någon vet va det är. På SET körde vi en lek där vi skulle vara i lag (6 i varje) så det blev 2 lag. Vi stog uppställda på rad och framför oss står varsin 2 hinkar, en är stor och färgad medans den andra var liten och vit. I dom färgade hinkarna låg olika saker t. ex Pet-flaskor,gem och armband. Alla personerna hade varsitt nummer 1-6.När Eva (läraren) ropade ett nummer t. ex 1 så ska dom med nummer 1 hämta den sak som Eva säger t. ex Pet-flaska då ska man springa och hämta den. Det var ingen tävling direkt men det var en rolig lek!

Så till naglarna!

Målade dom idag

Ska föreställa Storbrittaniens flagga men jag tror inte det syns        

Av Leeis - 15 mars 2012 16:14

Ledsen för dålig uppdatering men jag har inte haft tid dom senaste dagarna för det är så fint ute men beslöt mig för att skriva idag.

Här är bilden på mig och min familj!


Hoppas hoppas hoppas ingen märker  

Jag vill tipsa om en sak, fast varför inte visa med en bild??

Adressen är till min bff:s blogg kolla gärna den    

Av Leeis - 12 mars 2012 16:02

Tråkig dag idag.

På gympan pratade vi om isvett och sen körde vi Flaggan (det var det enda roliga) sen på svenskan jobbade vi som varit på information vid biblioteket torsdagen innan med Biblioteksuppgifter och sen på No:n skulle vi bygga en Månfarkost med en sorts lego (?)

Är med min bff frida!

Kommer uppdatera när jag kommer från frida.

Än så länge hej då!

Av Leeis - 11 mars 2012 11:08

Hej och god morgon ♥

Åt nyss frukost som bestod av Oboy och 2 mackor 

Ska spara till en Ipad eller systemkamera

Någon som vet ett snabbt och bra sätt att tjäna pengar?För jag får 200 i månadspeng och då tar det flera år innan jag kan köpa

Av Leeis - 9 mars 2012 18:37

Orkar inte ta kort med kameran för jag är sjuuk!

Men men bjussar på en bild bara för jag har lust xD

Och ja det är jag på bilden  

Av Leeis - 8 mars 2012 16:22

Jag registrerade mig den 30 september 2011.Jag började blogga för att jag tyckte det var kul och jag har haft flera andra bloggar.

This Is Me

Hej & Välkomna till min blogg!
Här kan ni läsa om allt det knasiga men även fullt allvarliga jag gör!
Jag älskar och spela fotboll, kaniner och rida.
Jag har en egen kaninunge som heter Hoppy som är en vädur.
Jag kallas för Leeis och jag har drivt den

Jag fyller år

Skapa en egen nedräknare gratis - Countdown.se

Här når du mig

 

Ask me!

Visitors total

Hur många var här idag,igår och denna månaden

Search!

Länkar

       

Omröstning!

Vad vill du se mer i bloggen?
 Fotografier
 Knäppa saker
 Min vardag
 Tips
 Bloppis
 Inspiration
 Dagens Låt
 Dagens Outfit

Gilla bloggen

   

My kategorys

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3 4
5 6
7
8 9
10
11
12
13
14
15 16 17 18
19 20 21
22
23
24
25
26
27
28 29 30
31
<<< Mars 2012 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Fluttershy - Move Tool

Ovido - Quiz & Flashcards