Alla inlägg under oktober 2011

Av Leeis - 5 oktober 2011 19:06

Hej.Idag har jag tränat jag yoga och cykla bara för att jag känner mig ur form.(allvarligt talat jag är långsammast och ovigast i klassen :P)Tja hur mår ni då?Själv har jag lite ont i näsan p.g.a en kollision och så är mina fötter fortfarande lite kyliga efter att ha försökt(det var dumt om ni inte vill veta så läs inte vidare!)springa över sunkmark!Jag var så klantig jag kollade på stigen och såg den inte och efter en eller två meter sjönk jag ner :( Men nu är det faktiskt lite bättre ^♥^

Den låten är så himla bra!Lyssna på texten jag grät första gången jag hörde den.


Av Leeis - 2 oktober 2011 19:40

Hej!Har varit på rudskogens dag nu.Först kollade jag på maskeradhoppning och maskeraddressyr och vem vinnaren var och sedan så var det uppvisning av junior-gruppen.Sen så gick jag ut till ridbanan och gissa vem jag fann där!Ulrica!En gammal bästis till mig som bor i Olsäter♥.Vi fick rida lite på hästarna där.Och jag fick följa med henne hem♥♥


Av Leeis - 1 oktober 2011 15:33

Hej har varit på ridskola kl. 11-12 och då fick jag rida Spot:)Han är en welsh.Gick sådär för när Cindy och hennes ryttare(Cindy och Spot är typ bästisar)kom framför mig och skulle svänga över för att hästen framför var för nära följde Spot efter men inte hela vägen + sedan red vi ut ur ridhuset och när jag skulle sitta av så drog Spot ner huvudet för att äta gräs så där dinglade jag men fick ju hjälp då.Jag rider i Rudskogens RF och imorgon är det Rudskogens dag kul då ska jag gå!Håller på att sparar till en egen häs,vilken ras vet jag ej än.

Igår satt jag och mamma+hennes kille och kollade på Pirates of the caribbean: I främmande farvatten och åt chips.Den var jättespännande ni som sett den förstår.

Hörs i ett annat inlägg!♥  

  Rudskogens dag♥  Älskade Spot♥

P.S Vad tycker ni om inlägget och dess bilder? 

This Is Me

Hej & Välkomna till min blogg!
Här kan ni läsa om allt det knasiga men även fullt allvarliga jag gör!
Jag älskar och spela fotboll, kaniner och rida.
Jag har en egen kaninunge som heter Hoppy som är en vädur.
Jag kallas för Leeis och jag har drivt den

Jag fyller år

Skapa en egen nedräknare gratis - Countdown.se

Här når du mig

 

Ask me!

Visitors total

Hur många var här idag,igår och denna månaden

Search!

Länkar

       

Omröstning!

Vad vill du se mer i bloggen?
 Fotografier
 Knäppa saker
 Min vardag
 Tips
 Bloppis
 Inspiration
 Dagens Låt
 Dagens Outfit

Gilla bloggen

   

My kategorys

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Fluttershy - Move Tool

Skapa flashcards