Alla inlägg den 19 mars 2012

Av Leeis - 19 mars 2012 14:24


När Kate väl är framme är det dödstyst. Men hon såg ett ljus från vinden. Hon sprang in genom bakdörren och upp mot vinden. När hon kom in på vinden så var det inget ljus där längre. Hon hörde dörren låsas bakom henne, hon springer fram till dörren och sliter och drar fast hon vet att det inte är någon idé. Ingen kommer hitta henne för vinden används längre. Men sen kom hon att tänka på Katta. Hennes bästa vän som hade föräldrar som jobbar på skolan. Kattas pappa var vaktmästare så han måste ha nyckel upp till vinden. Hon slog numret snabbt och ringde upp. Inget svar. Så hör hon något som växer sig högre.

-Kate, Kate. hörs det

Jag tittar mig omkring, det är helt mörkt förutom vid fönstret. Fönstret! Kate springer fram till fönstret och öppnar det. Hon tittar ner, ingen stege och det måste vara minst 4 meter upp. Hon skulle inte klara det om hon hoppade. Hon får väl helt enkelt stanna här tills någon hittar henne, om någon hittar henne.

Då hör hon steg komma upp mot vinden. Hon fryser till, dörren slits upp och hon slungas ut genom fönstret.

Fortsättning följer...

 

Av Leeis - 19 mars 2012 13:56

Jag skulle vilja byta liv med Frida, min bästa vän.

Jo jag vill byta liv med henne för att hon har det lättare än jag någonsin kommer att ha.

Jag är avundsjuk på henne för att hon har det bättre och har lättare att skaffa sig kompisar.

Bara att bli kompis med henne är svårt för mig!

Man vet aldrig vem man kan lita på men man kan lita på henne.

Det är svårt för mig att göra val som rör sig om det sociala umgänget eftersom man vet inte hur dom kommer reagera och det är ännu svårare för mig för jag har saknat umgänge i två år innan jag träffade dom.

Ja då ses vi senare igen då!

P.S: Jag är sjuk så det är därför jag kan skriva tidigare än planerat

  

This Is Me

Hej & Välkomna till min blogg!
Här kan ni läsa om allt det knasiga men även fullt allvarliga jag gör!
Jag älskar och spela fotboll, kaniner och rida.
Jag har en egen kaninunge som heter Hoppy som är en vädur.
Jag kallas för Leeis och jag har drivt den

Jag fyller år

Skapa en egen nedräknare gratis - Countdown.se

Här når du mig

 

Ask me!

Visitors total

Hur många var här idag,igår och denna månaden

Search!

Länkar

       

Omröstning!

Vad vill du se mer i bloggen?
 Fotografier
 Knäppa saker
 Min vardag
 Tips
 Bloppis
 Inspiration
 Dagens Låt
 Dagens Outfit

Gilla bloggen

   

My kategorys

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3 4
5 6
7
8 9
10
11
12
13
14
15 16 17 18
19 20 21
22
23
24
25
26
27
28 29 30
31
<<< Mars 2012 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Fluttershy - Move Tool

Ovido - Quiz & Flashcards