Alla inlägg under december 2011

Av Leeis - 31 december 2011 10:44

Har nu redigerat en bild på min döda hund Virdi.Såhär blev resultatet:

    Och det här är originalet.

Vad tycks?Jag blev mycket nöjd.

Av Leeis - 30 december 2011 21:32

Idag har dagen varit slapp.Orkade inte göra något annat än att sitta vid datan,läsa,mera data,har jag skrivit läsa?

Hahaha vad rolig jag är.Skrattar ihjäl mig!

Dom flesta undrar väl vad jag fått i julklapp?

Jo jag fick:

2 One Piece En lila och en grå med vita ränder den lila är riktig

1 limpistol

3 böcker

  pengar

1 kalender

1 Ponnypåsen

30 hårspännen

1 jacka

5 klädset

1 trådlös mus

1 usb-minne

1 tofflor

2 cd-skivor

1 portmonnä (stavning)

m.m

Hej då ♥ 


Av Leeis - 29 december 2011 13:23

Sitter här med min tremänning och slöar framför datan och smaskar tuggumi ♥  

Av Leeis - 28 december 2011 23:05

Hej kära läsare ♥♥

Det här är en dikt till min älskade döda hund   

Vild

Inte dum ♥

Rolig

Dum?Aldrig

Ihh!Sötnöt saknar dig ♥


Till killen jag är kär i


Du är den sötaste jag någonsin sett

Ditt hår är som nougat

Dina ögon är som choklad

Dina läppar är som samett

Du är den sötaste jag någonsin sett

♥♥♥


Till Frida min finaste bästis.Två dikter till dig♥♥

Finurlig

Rolig

Inte så lite snäll!

Dålig på att teckna?Nej!

Alltid där för en


Du har alltid funnits där för mej

Jag skulle aldrig var dum mot dej

Vilken grej!

Bara genom ett hej

Så blev vi vänner

Vi går alltid sida vid sida

Jag skulle aldrig vilja få dig att lida

Mobbarna är nästan ingen kamp längre

För du fins ju där för mig

Till min bästa vän Frida!♥♥


Till min hamster Lillen


Liten

Il

Lite söt?Mycket söt!

Levt länge

En dvärghamster

Naaw!!


Till Cheraton en helt klart go´ häst!

Du är söt som socker

Du lärde mig galoppera

Jag är ledsen att jag inte får ha dig på hoppkursen men Kickan är nog okej

Men det kommer inte hindra mej

Från att rida dej ♥♥


Till Eva-Lotta som den enda läraren som hjälpte till och försökte stoppa mobbningen


Du hjälpte mig igenom den hela långa och den tuffaste tiden

Men än så lider jag

Det är synd att du ska sluta som elev-hjälpare

Men du har fortfarande hjälpt mig till ett bättre liv


                                

Tack för att ni finns!! ♥♥

Av Leeis - 26 december 2011 17:45

Okej jag vet inte hur många av mina mobbare som kollar in min blogg men ni som gör det här kommer en text (jag vill inte se ner på någon människa)

Varför ska vi behandlas dåligt för att vi är annorlunda?T.ex att va tjej och klippa håret kort,det är väl inge fel?Eller??

Bara så ni vet jag kommer slåss för mina rättigheter (inte bokstavligt)

Visst jag kanske inte har likadan klädstil som alla andra men är det så viktigt?

Som Kapten Röd sjunger i låte Ju Mera Dom Spottar På Mig ''Ju mera dom spottar på mig desto snabbare kommer jag blomma'' Ja ungefär så är det.Ju mer ni håller på desto snabbare kommer jag ge igen.Eminem är okej,även Justin Bieber.Det är det iallafall inge fel på.

Alla ryktena som gått är inte sanna.Jag är inte leb,jag petar inte i näsan och mitt och Jockes förhållande var ytligt.Jag var djupt deprimerad.Mina nuvarande vänner behandlar mig som jag är och inte som ni som behandlar mig efter ryktena och som ni tror jag är.Det finns bara en som känner mig väl och till honom skriver jag: JAG ÄR FÖRÄNDRAD!

Jag vill bara bli behandlad som vilken vanlig människa som helst.Dom som känner mig och är vän med mig tycker jag är rolig,snäll och precis som vilken annan människa som helst.


Hoppas ni lärt er något nu då.Jag är fortfarande djupt deprimerad men jag tar mig igenom det här med hjälp och stöd av mina underbara vänner♥


Av Leeis - 24 december 2011 06:25

Eller tja,det gjorde jag ju igår ju med mormor.Jag köpte Julstrumpa där det står världens bästa morfar på,ballonger det står simon på,filmen Månprinsessan och filmen Scooby-Doo och julmonstret tror jag den heter.Skulle vilja se deras miner ♥

♥♥Hej då alla söta ♥♥

Av Leeis - 17 december 2011 15:52

Hej!Har ridit idag och då red vi ut ♥ Mormor anmälde mig på hoppkurs den 5 januari.Ska bli så kul!Tack så himla mycket mormor ♥♥ Men jag kommer inte få ha min älskade Cheraton!  

Hur som helst,min blogg är värd 3162 kronor.Så stolta över mina läsare ♥♥

Min bästis blogg är värd 3742 kronor.Hennes blogg heter http://fridasvedberg.bloggplatsen.se/ 

Ha en fortsatt trevlig lördag!



Av Leeis - 15 december 2011 20:59

Ja,titeln säger allt  

                                                         

Dom målade bilderna i Photoshop har Ulrika min förredetta bästis gjort och delat med sig av.Födelsedagsbilden gjorde hon åt mig när jag fyllde år ♥

This Is Me

Hej & Välkomna till min blogg!
Här kan ni läsa om allt det knasiga men även fullt allvarliga jag gör!
Jag älskar och spela fotboll, kaniner och rida.
Jag har en egen kaninunge som heter Hoppy som är en vädur.
Jag kallas för Leeis och jag har drivt den

Jag fyller år

Skapa en egen nedräknare gratis - Countdown.se

Här når du mig

 

Ask me!

Visitors total

Hur många var här idag,igår och denna månaden

Search!

Länkar

       

Omröstning!

Vad vill du se mer i bloggen?
 Fotografier
 Knäppa saker
 Min vardag
 Tips
 Bloppis
 Inspiration
 Dagens Låt
 Dagens Outfit

Gilla bloggen

   

My kategorys

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29 30 31
<<< December 2011 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Fluttershy - Move Tool

Ovido - Quiz & Flashcards