Alla inlägg den 17 mars 2012

Av Leeis - 17 mars 2012 13:20

1. Youngblood av Youngblood - Vacker låt ♥

2. Wish You Were Here av Avril Lavigne - Alltså, låten spelar upp mitt liv med Hugo ♥

3. Pray av Justin Bieber - Fantastisk låt, jag känner mig hemsk när jag hör den

4. Love Me av Justin Bieber - Älska mig!

5. Losing You av Dead by April - Jag förlorar dig! Jag tänker på Hugo då :(

6. Mystery av Dead by April - Ett mysterium är varför jag alltid tänker på Hugo när jag hör deras låtar  

7. The One That Got Away av Katy Perry - Fantastisk låt av en fantastisk sångare! 

Av Leeis - 17 mars 2012 09:05

God morgon!

Har sovit hos min bff Frida. Som ni kanske såg igår skrev jag om vad vi gjorde då, vi hade så kul! Tillägg:

Vi pärlplattade och gjorde en Tecknartidning som vi kallar Meowte. Kanske ska göra en blogg med Frida åt tidningen och då kommer vi säkert få fler läsare!

Jaja, hon duschade jämt nyss och byter om nu. Någon gång efter att filmen Hunger Games haft premiär ska vi se den för båda har/läser boken Hungerspelen Trilogin. Vad gör ni en sån här dag då?

Länk till Fridas blogg: http://mittlivsomfrida.bloggplatsen.se/

This Is Me

Hej & Välkomna till min blogg!
Här kan ni läsa om allt det knasiga men även fullt allvarliga jag gör!
Jag älskar och spela fotboll, kaniner och rida.
Jag har en egen kaninunge som heter Hoppy som är en vädur.
Jag kallas för Leeis och jag har drivt den

Jag fyller år

Skapa en egen nedräknare gratis - Countdown.se

Här når du mig

 

Ask me!

Visitors total

Hur många var här idag,igår och denna månaden

Search!

Länkar

       

Omröstning!

Vad vill du se mer i bloggen?
 Fotografier
 Knäppa saker
 Min vardag
 Tips
 Bloppis
 Inspiration
 Dagens Låt
 Dagens Outfit

Gilla bloggen

   

My kategorys

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3 4
5 6
7
8 9
10
11
12
13
14
15 16 17 18
19 20 21
22
23
24
25
26
27
28 29 30
31
<<< Mars 2012 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Fluttershy - Move Tool

Ovido - Quiz & Flashcards