Alla inlägg under maj 2012

Av Leeis - 24 maj 2012 19:45

Hej, tänkte lägga upp några bilder på våran hundvalp Siv! Hon är en engelsk-fransk bulldogg på 5 månader.

         

Av Leeis - 20 maj 2012 19:09

Hej tänkte lägga upp dom 5 senaste klippen från ForeverPhotos.

Det var allt hey!

Av Leeis - 17 maj 2012 09:08

Ledsen för att jag inte skrivit på ett tag!

Men jag bloggar mer på forever photos och så kollar jag lite bloggar som Caty, Hofh, Epicfaiil, Keela och Kandylandy.

Caty:


Hofh:

 


Epicfaiil:

 


Keela: 


Kandylandy:

 Hon till vänster är Kandylandy

Av Leeis - 12 maj 2012 22:31

Ja, gonatt på er men först ska jag lägga upp videos från dagen från våran fotoblogg/videoblogg.


Av Leeis - 11 maj 2012 22:09

Hej! Är nu på plats i stugan hos Fridas pappa Urban med familj! Jag sover över här nu :)

Jaja kolla klippen här nere från min och Fridas blogg. Klicka här för att komma dit!

Jaja godnatt på er för jag kommer nog inte lägga upp något mer inlägg hät nu :)



Av Leeis - 10 maj 2012 07:00

Hej! Ska snart åka till skolan men ville berätta att inom kort kommer jag lägga ut en tävling på både den här bloggen och min och Fridas blogg 

Vad den handlar om kommer ni kanske få reda på senare idag!

Av Leeis - 5 maj 2012 16:45

Hej! Jag har skapat en ny blogg med Frida den heter http://foreverphotos.blogg.se

Av Leeis - 4 maj 2012 17:53

Ledsen för dålig update men när det har varit så här fint ett tag ska man väll utnyttja chansen att vara ute och ha kul?

Jaja, jag frågade om era åsikter om jag ska börja en fotoblogg och blogga på den. Jag kom på att jag kan ha en avdelning här i vanliga bloggen där jag fotobloggar.

Igår var jag med och testade på fotboll och det var jättekul. Jag ska börja fotboll och min första riktiga träning är då på tisdag.

Jag vill tipsa om min kompis tävling där man ska gissa texten på en tillgjord bild.Klicka här för att komma till tävlingsinlägget

This Is Me

Hej & Välkomna till min blogg!
Här kan ni läsa om allt det knasiga men även fullt allvarliga jag gör!
Jag älskar och spela fotboll, kaniner och rida.
Jag har en egen kaninunge som heter Hoppy som är en vädur.
Jag kallas för Leeis och jag har drivt den

Jag fyller år

Skapa en egen nedräknare gratis - Countdown.se

Här når du mig

 

Ask me!

Visitors total

Hur många var här idag,igår och denna månaden

Search!

Länkar

       

Omröstning!

Vad vill du se mer i bloggen?
 Fotografier
 Knäppa saker
 Min vardag
 Tips
 Bloppis
 Inspiration
 Dagens Låt
 Dagens Outfit

Gilla bloggen

   

My kategorys

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4 5
6
7
8
9
10 11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2012 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Fluttershy - Move Tool

Ovido - Quiz & Flashcards