Alla inlägg under juli 2012

Av Leeis - 31 juli 2012 18:07

 

Av Leeis - 31 juli 2012 16:49

Den här katten vet vad den vill ha! Och är inte rädd för att visa det, hihi.

Något säger mig att den här hunden tycker väldigt bra om sin pingisboll? Och att den kanske börjar bli bara pyttelite sliten?

Den här söta tjejen från "Dumma Mej" kan jag se på om och om igen utan att tröttna! Hihihi.

Jag önskar att fler köpcenter ville anställa små flickor som vinkar till alla i rulltrappan! Se bara så glada de blir!


Vilken video tycker du bäst om?
Har du någon rolig eller söt video att tipsa om?

Av Leeis - 31 juli 2012 16:27

Lilla Hamlet har inte lust att gå nedför trappan, men när ägarna lockar på det rätta sättet glömmer han helt bort sin rädsla...

12 dagar gammal minigris. Hörde jag "söt"?

En gris som spelar piano iförd rosa klänning? Ni hörde rätt!

Hahaha! Minigris i nyckelpige-kostym som leker med en Chihuahua. *Fniss*

Detta är verkligen en "tvättäkta" minigris. Se bara på söta Spunky i vasken! 

 

Vilket klipp tycker du är sötast?

Av Leeis - 31 juli 2012 15:46

Jag och mamma var ju iväg och shoppade, så här är grejjerna jag köpte!

           

Och lite OS-relaterade grejjer:

   

På sjalen är storbrittaniens flagga

Av Leeis - 31 juli 2012 14:17

Dagens Låt

Av Leeis - 31 juli 2012 10:06

YAAY!

Igår slog vi rekord för mest besökare för Juli! Före vi slog rekordet var rekordet 15 besökare.

Men igår, var det 17 besökare!

 

Av Leeis - 30 juli 2012 20:32

Dagens Låt

Av Leeis - 30 juli 2012 19:26

Tja!

Imorgon ska jag och mamma ha tjejdag!

 

Lite sånt här kanske?

 

Nej, snarare sånt här! 


This Is Me

Hej & Välkomna till min blogg!
Här kan ni läsa om allt det knasiga men även fullt allvarliga jag gör!
Jag älskar och spela fotboll, kaniner och rida.
Jag har en egen kaninunge som heter Hoppy som är en vädur.
Jag kallas för Leeis och jag har drivt den

Jag fyller år

Skapa en egen nedräknare gratis - Countdown.se

Här når du mig

 

Ask me!

Visitors total

Hur många var här idag,igår och denna månaden

Search!

Länkar

       

Omröstning!

Vad vill du se mer i bloggen?
 Fotografier
 Knäppa saker
 Min vardag
 Tips
 Bloppis
 Inspiration
 Dagens Låt
 Dagens Outfit

Gilla bloggen

   

My kategorys

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3 4 5 6 7 8
9 10 11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30 31
<<< Juli 2012 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Fluttershy - Move Tool

Ovido - Quiz & Flashcards