Alla inlägg under januari 2012

Av Leeis - 28 januari 2012 14:10

Hej!

Var på bio i torsdags med mina vänner Wilma,Linnéa och Kajsa.Då såg vi på New Years Eve.Den var så rolig.

Genre: Romantisk Komedi

Handling: Om ett gäng ungdomar på nyårsafton.

Skrattfaktor:    5/5

Romantikfaktor:    4/5

Sorglighetsfaktor:    3/5

Slutbetyg:       5/5


Alltså helt klart måste se för er som inte sett den.      

Av Leeis - 25 januari 2012 20:40

Bara så ni vet,Adolf skulle inte avlivas!Han hade infektion,och hade fått en tid för avlivning hos en annan veterinär,men så fick han medicin av en annan veterinär!Så jag är jätteglad!

Imorgon ska jag på film med några kompisar,då ska vi se New Years Eve!

Planering morgondagen:

08.15 börjar skolan,08.30 fylls skolan med föräldrar.Har då SO rast SO mat Svenska,Skolans val rast Svenska. 15.00 Töms skolan på släktingar och 15.15 slutar vi 

Have a happy day tomorrow because i gonna have!  

Av Leeis - 24 januari 2012 21:30

Hej ♥

Bara så ni vet älskar jag er läsare även om vissa lever i ''det tysta'' och inte vågar kommentera.

Den här minnesfilmen ska egentligen komma upp imorgon men orkar inte vänta så det blir en ''Sneak Peek'' för ska visa den för familjen senare.

Det är så att år 2010 på sommaren,avlivade vi vår Amerikanska Akita,hon hette Virdi.Hon hade fått hjärntumör.

Och nu,eller imorgon för att vara exakt,ska vi avliva mormors gran danois Adolf,som är kring fyra år ska avlivas imorgon p.g.a cancer.Kommer vara sjukt deppad då,jag tror inte jag orkar blogga då.Jag menar,han har funnits med så länge!Han blir bara fyra år!Fast det blev ju Virdi också bara.Aja vad jag babblar på här är filmen!

Hej då ♥
 

Av Leeis - 21 januari 2012 14:24

Ja nu har jag gjort en cover!Enjoy


 

Av Leeis - 19 januari 2012 21:22

Jag och 3 kompisar satt i matsalen och pratade,så började brandlarmet tjuta!Först fattade jag ingenting.Sen började alla rusa mot nödutgången och samlas på planen utanför.Jag frös så mycket!Sen sprang jag och mina kompisar till ''lilla'' fotbollsplanen.Sen kollade jag efter en som är placerad hos mormor sen började jag gråta för att allt var så läskigt.Jag grät hela vägen in igen.Hela tiden mötte jag folk som frågade ''Vad är det?'' och ''Det är lugnt,dina bröder är där inne och är säkra'' Dom som sa det fattade inte och jag orkade inte förklara.Jag var för skakad för att lugna mig.Jag grät till och med på lektionen.

  

Av Leeis - 17 januari 2012 20:36

Hehe,så blev bilden.


Idag hade jag matte och engelska hela dagen.På engelskan ska vi få brevvänner!Så himla glad because of that!   Hallå en önskan uppfylldes på rasten!Min önskan om att få engelska brevvänner.

Första passet tränade vi roller i ett engelskt rollspel som vi ska spela upp på tisdag.Replikerna är redan bestämda.


På matten gjorde vi ett häfte om stapeldiagram.Som om jag inte visste det som stog i häftet eller? Dom får mig att känna mig korkad.Är jag det?

Av Leeis - 15 januari 2012 17:27

                                                                       

Ledsen för felvända bilder   

Av Leeis - 14 januari 2012 14:49

Hej!Är med min vän Kajsa och hjälper henne med hennes blogg.Hennes hund Helge är så SÖT!!!    

This Is Me

Hej & Välkomna till min blogg!
Här kan ni läsa om allt det knasiga men även fullt allvarliga jag gör!
Jag älskar och spela fotboll, kaniner och rida.
Jag har en egen kaninunge som heter Hoppy som är en vädur.
Jag kallas för Leeis och jag har drivt den

Jag fyller år

Skapa en egen nedräknare gratis - Countdown.se

Här når du mig

 

Ask me!

Visitors total

Hur många var här idag,igår och denna månaden

Search!

Länkar

       

Omröstning!

Vad vill du se mer i bloggen?
 Fotografier
 Knäppa saker
 Min vardag
 Tips
 Bloppis
 Inspiration
 Dagens Låt
 Dagens Outfit

Gilla bloggen

   

My kategorys

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2012 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Fluttershy - Move Tool

Skapa flashcards