Alla inlägg den 8 juli 2012

Av Leeis - 8 juli 2012 17:54

LYSEKIL! Nu har vi äntligen kommit fram hit i Lysekil. Ska bli så himla kul. Någon dag vid torsdag eller fredag drar vi till Liseberg och åker....

ATMOSFEAR!!! 

Vad läskigt det ska bli    Men ända kul   

Längtar redan. Men på färjan tog jag några kort och här kommer dom!

     

Av Leeis - 8 juli 2012 07:30

Så, är nog färdigpackad inför Lysekils resan. Pappa kommer och hämtar mig någon gång i helgen.
Men något jag vet kommer hända är att vi kommer åka till Liseberg och med stor sannolikhet åker vi till Torp i Uddevalla. Och så ska vi köra lite Geochaching för er som inte vet vad det är klicka här
Bilden här nedanför är gjord av min morbrors kompis Joel. Cool va?

This Is Me

Hej & Välkomna till min blogg!
Här kan ni läsa om allt det knasiga men även fullt allvarliga jag gör!
Jag älskar och spela fotboll, kaniner och rida.
Jag har en egen kaninunge som heter Hoppy som är en vädur.
Jag kallas för Leeis och jag har drivt den

Jag fyller år

Skapa en egen nedräknare gratis - Countdown.se

Här når du mig

 

Ask me!

Visitors total

Hur många var här idag,igår och denna månaden

Search!

Länkar

       

Omröstning!

Vad vill du se mer i bloggen?
 Fotografier
 Knäppa saker
 Min vardag
 Tips
 Bloppis
 Inspiration
 Dagens Låt
 Dagens Outfit

Gilla bloggen

   

My kategorys

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3 4 5 6 7 8
9 10 11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30 31
<<< Juli 2012 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Fluttershy - Move Tool

Ovido - Quiz & Flashcards