Alla inlägg den 13 januari 2012

Av Leeis - 13 januari 2012 21:23

Hej ja här kommer tips på låtar som kan muntra upp  


För den som älskar gulliga låtar som t.ex gulliga japanska låtar och helt crazey musikvideor kolla nedan!

Pon Pon Way Pon Pon är så galet söt♥ (betoning på galet)


För den med lite lekfullt tuff smak också på japanska.

Roly Poly av T-ara är så sjukt bra!


Okej vet inte vem låten passar men det är cool pop.Jag menar såklart Justin Biebers Love Me

Nästa är en blandning mellan pop och rap.Den är bra.Jag grät nästan när jag hörde den.Det var som en del i mitt liv rörde sig i texten,att jag aldrig skulle ge upp.

Den här låten är vild, Tik Tok on the clock.

Den här musikvideon är galen.Samt låten och sångerskan.INGA DJUR KOM TILL SKADA!

 

Han har betydellsefulla texter.Första gången grät jag,jag menar det.

Och sista.Hennes låttexter har länge speglat mitt liv det här är hennes senaste låt som är underbar!


Hej då hoppas ni har haft nytta av låtarna

Av Leeis - 13 januari 2012 15:37

Hej!Igår började vi skolan igen.Vi började med SO som vi hade hela förmiddagen och då jobbade vi med Historia om vi har som ''ämne'' i SO.Där håller vi på med Stormaktstiden Sverige och då såg vi på film om drottning Kristina (?) som var dotter till Gustav II Adolf.Sen hade vi Skolans Val och då skulle vi tolka en bild och göra en sketch genom hur vi tolkade bilden det var ett grupparbete.Sen på svenskan fick vi scheman och jag gjorde klart min intervju.


Idag på matten jobbade vi med bråk   På slöjden gjorde jag en gul nallemed stora ögon!Den gav jag till mamma hon sa att den var jättefin ♥

På gympan gjorde vi en grej med inne och ute-lag.Inne laget skulle springa igenom och över planen och utelaget skulle skjuta bollar och om personerna som blivit träffad hamnar mellan en linje och en annan linje skulle man göra en övning och det gildes inte om man kommit till slutet hämtat en skatt och var påväg tillbaka.Då skulle man lägga tillbaka skatten och springa tillbaka till start.

På svenskan såg vi på Lilla Aktuellt ''Årskrönikan'' och göra nutidskryss.


Imorgon ska jag,min bästis och kanske en till sova över hos en kompis.Ska bli så kul!!


Puss & Kram ♥

This Is Me

Hej & Välkomna till min blogg!
Här kan ni läsa om allt det knasiga men även fullt allvarliga jag gör!
Jag älskar och spela fotboll, kaniner och rida.
Jag har en egen kaninunge som heter Hoppy som är en vädur.
Jag kallas för Leeis och jag har drivt den

Jag fyller år

Skapa en egen nedräknare gratis - Countdown.se

Här når du mig

 

Ask me!

Visitors total

Hur många var här idag,igår och denna månaden

Search!

Länkar

       

Omröstning!

Vad vill du se mer i bloggen?
 Fotografier
 Knäppa saker
 Min vardag
 Tips
 Bloppis
 Inspiration
 Dagens Låt
 Dagens Outfit

Gilla bloggen

   

My kategorys

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2012 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Fluttershy - Move Tool

Ovido - Quiz & Flashcards