Alla inlägg under februari 2012

Av Leeis - 20 februari 2012 19:00

Tja, Leeislife är två ord Leeis,som är ett av mina smeknamn, och life och tillsammans om man skulle ta det på svenska med mitt namn så blir det Leasliv. Så, där har ni förklaringen av mitt bloggnamn ♥

Av Leeis - 20 februari 2012 16:46

Hej har frågestund nu ♥

Photo Flipbook Slideshow Maker
Glitterfy.com - Photo Flipbooks

Av Leeis - 19 februari 2012 19:00



                                                             ~ 10 Fakta om mig ~

1. Jag är bäst (inte för att skryta) i klassen på engelska

2. Jag gillar att teckna

3. Jag är förtjust i My Little Pony Friendship Is Magic och har målat av Rainbow Dash och Twilight Sparkle

4. Jag älskar böcker och är en bokmal

5. Slösar mycket pengar

6. Jag älskar The Sims 3 och har alla Expansionspacketena som kommit ut

7. Jag hatar sprutor

8. Jag hatar fisk (både smakmässigt och annars)

9. Jag hatar svamp (alla svampsorter)

10. Jag älskar Twilight-filmerna 

Av Leeis - 18 februari 2012 23:07

Hej ska köra en 1-30 dagars utmaning. Dom olika utmaningarna är:

Dag 1 - Ett nytaget foto på dig och 10 intressanta fakta om dig.

Dag 2 - Betydelsen av ditt bloggnamn. 

Dag 3 - En bild du har tagit som du anser är ``konstnärlig`` 

Dag 4 - En ovana du önskar att du inte hade! 

Dag 5 - En bild från någonstans du har varit. 

Dag 6 - Vilken är din favorit superhjälte, och varför? 

Dag 7 - En bild på dina gummistövlar. 

Dag 8 - Korta små mål för denna månaden, och varför?

Dag 9 - Något du har varit stolt över dom senaste dagarna. 

Dag 10 - Låtar du lyssnar på när du är glad, ledsen eller arg.

Dag 11 - Mitt första julminne. 

Dag 12 - När och varför började du blogga? 

Dag 13 - En bild hemifrån. 

Dag 14 - En bild på dig och din familj. 

Dag 15 - Sätt din mp3/ipod/annan musikspelare på shuffle skriv ner de 10 första sångerna och vad dessa betyder för dig!

Dag 16 - En till bild på dig själv.

Dag 17 - Någon du skulle vilja byta liv med för en dag, och varför?

Dag 18 - Min garderob.

Dag 19 - Smeknamn du har, och varför du har dom.

Dag 20 - Min favoritbok.

Dag 21 - En bild på något som gör dig lycklig.

Dag 22 - Vad gör dig annorlunda ifrån alla andra?

Dag 23 - Någonting jag vill ha.

Dag 24 - Favoritrecept.

Dag 25 - Vad kan man hitta i din väska?

Dag 26 - Din favorittid på året

Dag 27 - Varför gör du denna 30 dagars utmaning?

Dag 28 - En bild på dig från förra året, och en från iår. Hur har du förändrats sen dess?

Dag 29 -  Vad har du lärt dig denna månad?

Dag 30 - Din favoritsång


Så hoppas ni kommer ha kul och lära er saker om mig ni inte visste ♥

Av Leeis - 18 februari 2012 12:19

Kollade på lite på youtube och se vad jag hittade♥

Katten missförstår hunden helt!Hunden vill bara leka men katten är på lite för dåligt humör för det ♥♥♥

Här har vi en söt beagle som lärt sig fånga bollar med tassarna.Så gulligt med tanke på att det är vanligare att dom fångar frisbees och bollar i munnen.


Av Leeis - 17 februari 2012 15:31

T-shirt från ett thailändskt stånd och tajta jeans från Lab Industries.

Nöjd med mig själv idag!

Vi gjorde övningar i skolan med lag. Funktionärerna kastar en tärning och bestämmer gren vi ska tävla i.Det antalet prickar man fick så många skulle tävla i grenen.Det blev 1 prick alltså var det bara jag och en ur andra laget.Vi skulle köra Soft Polo det är när man har såna där stavar som ser ut som öron-tops och vi skulle slå med såna på en boll ända in i mål.Så det körde, han jag tävlade mot var nära att göra mål flera gånger, men i slutet körde jag gärnet ner till mål and guess what,jag gjorde mål!Alla i laget blev jätteglada!Jag är jättestolt nu!!

Hej då ♥

Av Leeis - 14 februari 2012 18:00

Det här inlägget är skrivet i förhand men jag vet hur min Alla Hjärtans Dag kommer vara:

Jag går till skolan för att jobba (Boring med engelska och matte hela dagen) sedan eller någon gång under dagen får jag elaka kommentarer (dom går inte att undslippa hur osynlig man än försöker sig göra) och med vetskapen i huvudet att den jag är kär i tycker att jag är jobbig går jag på bussen för att åka hem och begrava mig i självömkan för att sedan fira min bror som fyller.


Jättekul Alla  Hjärtans Dag va?Dra i pilen --> Allt tack vare er era jävla mobbare!det är på grund av er som det blivit såhär!

Av Leeis - 4 februari 2012 10:34

Rolighetsfaktor:   4/5

Romantikfaktor:   4/5

Sorglighetsfaktor:   3/5

Karate-faktor:   5/5

Slutbetyg:   5/5


Helt enkelt bara bästa karate filmen jag sett

This Is Me

Hej & Välkomna till min blogg!
Här kan ni läsa om allt det knasiga men även fullt allvarliga jag gör!
Jag älskar och spela fotboll, kaniner och rida.
Jag har en egen kaninunge som heter Hoppy som är en vädur.
Jag kallas för Leeis och jag har drivt den

Jag fyller år

Skapa en egen nedräknare gratis - Countdown.se

Här når du mig

 

Ask me!

Visitors total

Hur många var här idag,igår och denna månaden

Search!

Länkar

       

Omröstning!

Vad vill du se mer i bloggen?
 Fotografier
 Knäppa saker
 Min vardag
 Tips
 Bloppis
 Inspiration
 Dagens Låt
 Dagens Outfit

Gilla bloggen

   

My kategorys

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19
20 21 22 23 24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2012 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Fluttershy - Move Tool

Ovido - Quiz & Flashcards