Direktlänk till inlägg 26 december 2011

Till mina såkallade ''mobbare''!

Av Leeis - 26 december 2011 17:45

Okej jag vet inte hur många av mina mobbare som kollar in min blogg men ni som gör det här kommer en text (jag vill inte se ner på någon människa)

Varför ska vi behandlas dåligt för att vi är annorlunda?T.ex att va tjej och klippa håret kort,det är väl inge fel?Eller??

Bara så ni vet jag kommer slåss för mina rättigheter (inte bokstavligt)

Visst jag kanske inte har likadan klädstil som alla andra men är det så viktigt?

Som Kapten Röd sjunger i låte Ju Mera Dom Spottar På Mig ''Ju mera dom spottar på mig desto snabbare kommer jag blomma'' Ja ungefär så är det.Ju mer ni håller på desto snabbare kommer jag ge igen.Eminem är okej,även Justin Bieber.Det är det iallafall inge fel på.

Alla ryktena som gått är inte sanna.Jag är inte leb,jag petar inte i näsan och mitt och Jockes förhållande var ytligt.Jag var djupt deprimerad.Mina nuvarande vänner behandlar mig som jag är och inte som ni som behandlar mig efter ryktena och som ni tror jag är.Det finns bara en som känner mig väl och till honom skriver jag: JAG ÄR FÖRÄNDRAD!

Jag vill bara bli behandlad som vilken vanlig människa som helst.Dom som känner mig och är vän med mig tycker jag är rolig,snäll och precis som vilken annan människa som helst.


Hoppas ni lärt er något nu då.Jag är fortfarande djupt deprimerad men jag tar mig igenom det här med hjälp och stöd av mina underbara vänner♥


 
 
Lollo

Lollo

28 december 2011 22:32

Bra sagt!
Stå på dig tjejen!

http://thatlollo.bloggplatsen.se

Leeis

28 december 2011 23:04

Det enda som gör mig ledsen är att jag kanske inte har någon chans med en kille jag gillar :(

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Leeis - 23 november 2012 19:48

Ja, rubriken säger allt. Jag flyttar min blogg till http://photobyleeis.blogg.se för jag känner att bloggplatsen inte lever upp till mina förväntningar. Har känt så ett tag nu... ...

Av Leeis - 23 november 2012 17:09


Idag är jag sjuk och har varit sjuuukt trött. Så därför har jag luggit i sängen och bloggat, set på Williams Lista, skapat en fanpage och fotat lite med min kamera som jag köpte i onsdags! Det vart en Canon 1100D och jag tycker den är jättebra jämför...

Av Leeis - 23 november 2012 17:04

                     

??

Av Leeis - 19 november 2012 15:41

Funderade på att byta blogg till blogg.se för att två av mina andra vänner har gjort. Jag har redan en blogg där, vet inte varför jag gjorde den men vi får se! Mina två kompisars bloggar: http://eferidaslife.blogg.se http://kajsaslife.blogg.se...

Av Leeis - 19 november 2012 11:59

Det här fick jag av min pappa!

This Is Me

Hej & Välkomna till min blogg!
Här kan ni läsa om allt det knasiga men även fullt allvarliga jag gör!
Jag älskar och spela fotboll, kaniner och rida.
Jag har en egen kaninunge som heter Hoppy som är en vädur.
Jag kallas för Leeis och jag har drivt den

Jag fyller år

Skapa en egen nedräknare gratis - Countdown.se

Här når du mig

 

Ask me!

Visitors total

Hur många var här idag,igår och denna månaden

Search!

Länkar

       

Omröstning!

Vad vill du se mer i bloggen?
 Fotografier
 Knäppa saker
 Min vardag
 Tips
 Bloppis
 Inspiration
 Dagens Låt
 Dagens Outfit

Gilla bloggen

   

My kategorys

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29 30 31
<<< December 2011 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Fluttershy - Move Tool

Ovido - Quiz & Flashcards